Okej jag är fortfarande vaken....

..fast det borde ni fatta..det händer väl typ aldrig att jag går och lägger mig innan 2 - 3 tiden?! Baby spelar skön reggae här i källaren, lite  1980 - 1990 typ, massa UB40, Buju Banton och annat kul. Ringde nyss Liana och undrade vart hon är (bara för att svärmor & svärfar har dragit på semster i helgen ska hon inte tro att hon kommer undan med vad som helst! Hon har faktiskt att hon måste vara hemma kl 1. ) Hehe...eller jaaa... jag är ganska lättövertalad - herrguuud tjejen måste väl få begå lite misstag och leka runt lite..eller?! Jag gav henne till kl 2. Hon trodde iaf att vi var ute och festade med volymen på musiken..fick skrika lite tillbaka att jag faktiskt sitter och väntar på att hennes bil ska köra upp vid garaget!
Neh men tänkte mest lämna er med en skön go' natt sång, som för övring måste ligga på ett av de bästa riddims som gjorts..... enjoy!
Lots of Love
Inget god natt här heller - jag blir nog uppe nån / några timmar till...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0