Okej, livet är...

Kaos...typ..eller vadå livet förresten, det är nog jag som är kaos?! Idag fick jag iaf ett heltidsjobb på Macy's och ska jobba på skoavdelningen, det känns helt okej. Det kunde absolut ha varit värre! (Men det kunde ju ha varit bättre också.....) Jag börjar träningen på Onsdag. Annars då...Kevin gör mig galen, idag är en sån dag när vi inte orkar se varandra, och skriker på varandra utan orsak. Han började - det var inte jag! Och om man råkar hamna på Kevins facebook så ser det ut såhär:




Kommentarer
Hannah

Håller tummarna för att det ger sig snart, vet hur jobbigt o tärande det kan vara.....när man egentligen bara vill vara snäll o kärlekig. Men det går inte alltid :)

2009-05-15 @ 16:42:34
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0