Olive garden och fisar

Kom precis hem från en galen middag på underbara Olive garden. Vi firade Liana som fyllde år i Tisdags... jag var knappt hungrig så har med mig nästan all min mat hem, ska försöka äta den efter vi joggat, eller kanske som frukost imorgon....
Stackars lilla K hade ont i magen och satt och satt i mitt knä och släppte fisar hela kvällen, men hon lyckades ändå äta upp en stor bit glasstårta........



Hon lärde mig en ny grej också, tydligen ska man knäppa med fingrarna, sen göra V - posén och säga "later dude!" eller "whats up dude!" eller nåt annats coolt som innehåller "dude". Det var ganska kul, hehehe....



Sen lekte jag och Liana lite med kameran, och då ville såklart svärmor fota oss också, hon hade så bråttom att hinna ta ett kort att hon kom springade helt naken nerför trappan, jag lyckades fånga det på bild.... men det hörrni - det är inte bloggmaterial.....
(Kolla in toppen Lili har på sig, visst är den söt på? Yessss, I know, jag ger bra presenter!)


Kommentarer
linda

whats up duuuuude! :) hahahaha! vilken sötnos.

2009-05-16 @ 20:11:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0