Ooops, inte för alla....

Jag låg i sängen och Kevin satt bredvid mig och pratade, och lilla K kom flygande och hoppade rakt på mina bröst (som är galen ömma...this time of the month...) Sååå, jag skrek till...

I - Ahhhh, you are hurting my boobs!
K- What boobs?
I - MINE! It hurts...
K - You dont have any boobs, my mommy have boobs.
Kevin asgaravar såklart... tack för stödet älskling...
I - I do! They might be small, but I got some...
K - Weel, they're not yours! Its kevins! I am mommys baby and I sucked on her boobs, soooooo Kevin is your baby so he sucks on yours!


Vad svarar man på det liksom? Hahaha.


Kommentarer
Wanda

hahaha, vilken gullig unge!

2009-05-19 @ 01:48:39
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0