Samtal med syster...

Lät ungefär såhär i 43 minuter...
M- Hur skriver man attachment?
I - A.t.t.c.h.m..
M- Okej, du sa a.t.t.c.h.n.m.
I - c.h.m....
M - Mamma eller Nils?
I - Mamma! e.n...
M- c.h.mamma.e.n? Nils eller mamma?

I - Kan du stava occasionally? O.c.c.a.s.i...
M - Va? O.c.a.s....
I - c.c.a.s.i...
M - Från början jag hör dej inte!

I - Fitter! F.i.t.t...
M- Jag har det
I - F som i fisk! fisk! fisk!
M - Okej, s.i.t.t.e.r!
I- Va? F som i fisk! Va tror du jag säger fisk för?
M - Jag veeeet inte jag trodde kanske du var knäpp...

Jaaaa, och så höll det på liksom. Bill & Bull, 2 puckon på en telefontråd över atlanten. Jag ♥ min syster och jag längtar efter att träffa henne, fast hon är jobbig som faaaaaan ibland....




Kommentarer
Michaela

Haha. Söta :)

2009-05-12 @ 10:58:09
URL: http://metrobloggen.se/michaelafredriksson
Marina

haha ni är så sööta:)

2009-05-12 @ 15:51:21
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0