Shopping

Dagen har iaf varit ganska seg. Jag åkte och handlade en liten present till Liana som fyller år idag, även fast Kevin bestämde att han skulle betala av hennes telefonräkningar som present så tyckte jag ändå att hon borde få nåt paket iaf...det blev en superfin tunika från Charlotte Russe, nämligen den här:


Den ser lite trist ut på bilden, men himla fin när man har den på....själv var jag sugen på att swipa baby's creditcard för denna top:


Jag tänkte att man kan använda den som en kort, sexig klänning i sommar när man går ut och festar, men sen bestämde jag mig för att vara en good girl och inte shoppa nåt alls till mig själv.
Ist hamnade jag med Nathalie, Clark och Vanessa på en galen biltur på väg till ingenstans och bara umgicks och babblade om framtiden. Hann prata med mamma och Jessie i telefonen också.
Nu sitter jag som vanligt och väntar på att baby ska komma hem så vi köra vårat vanliga träningspass, idag känner jag mig himla laddad för att jogga!




Kommentarer
chatila

åhh va fina tröjor! och tack:)

Jag har skaffat en såndär translator i den vänstra kolumnen så det går att översätta, om hon vill:)



aa livet är så upp och ner, man vet aldrig vad som väntar.



Måste även säga att din bebis är sååå söt!! (om det är bebisen några inlägg ner?)



KRAM

2009-05-13 @ 12:05:59
URL: http://chatila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0