Sov gott peoples!

Ja, god natt till er då! Jag har precis duschat och käkat jordgubbar. Inte samtidigt alltså, men ni fattar....det kändes tungt att springa idag, jag var inte alls på humör för det! Men vill man vara fin.....jag har gått ner i vikt sen vi började med Kevins bootcamp iaf, så det är bra. Fast....jag vet inte vart på kroppen jag tappat för den syns inte alls hahaha.
Neh, verkligen dags för sängen! Imorgon har jag lovat baby att gå upp och laga jerk chicken innan han ska till jobbet, och Liana fyller 20 år! Måste hinna iväg och köpa en present till henne också (i sista minuten, pust!)
Lots of Love


Kommentarer
linda

Va kul med lite resultat!! :)

2009-05-13 @ 22:43:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0