Sova, eller inte sova?

Okej sweethearts, dags för mig att försöka sova! Jag känner mig inte alls trött, jag brukar vanligtvis inte gå och lägga mig innan 2 -3 tiden, som ni vet..... det känns jobbigt att baby och Nathalie ska ut och springa snart och jag ska sova, för jag känner verkligen mig själv och om jag inte sover snart kommer jag aldrig, aldrig kunna gå upp kl 7 och sen vara trevlig och lära mig saker hela dagen. Meeeeen, men - tro mig jag är trots allt superglad över att jag fick ett jobb tillslut!
I helgen ska jag svara på de comments som jag fått, så känner er inte bortglömda =)
Lots of Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0