Surprise!

Jag gillar överraskningar, om det är nåt bra såklart....idag när jag kom hem från jobbet hade jag ett paket från Kevins kusin, hon har ett designföretag med handväskor, klänningar och t-shirts, och i paketet låg en väska och en t-shirt...min gulliga man hade beställt dem till mig! Va glad jag blev! ♥ (Grejer från hennes företag Live Lavish kan du beställa här!)

Dagen på jobbet gick så himla fort! Meeeeen guuuuud va varmt det var, det måsta ha varit runt 30° ute, och jag missade alltså en perfekt dag för att ligga och sola...meeeeeen, jag klagar inte på att jag har jobb (som ni vet nu...hehe)
 Dagens roligaste var när Keon kom in till jobbet och hälsade en av de äldsta damerna (och manager) med "what's up nigga", och hon skrattade så hon höll på att dö! Hon sa att det var första gången i hela hennes 55 åriga liv som hon blivit kallade det - och det kommer troligtvis bli den enda också!



Kommentarer
linda

Men va skööönt med värme. Att jobba bort solen är ingen höjdare, jag känner igen det.



Kul att hon kunde skratta åt det, lät roligt faktiskt o skulle varit kul att se (då det inte hör till hennes vanlightere att bli kallad så) :D

2009-05-31 @ 09:23:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0