Hela helgen!

Okeeeeej darlings, dags för en uppdatering då!
Av nån anledning har jag knappt suttit vid datan alls denna helgen, eller ja, sen i fredags natt. Kev sov nästan hela lördagen efter att ha jobbat natt, och jag hjälpte svärmor att städa ur hennes garderob och flytta runt lite möbler.
När Kev sen vaknade så åkte vi och fixade med lite saker, handlade mat och övningskörde. Sen hamnade vi hemma i sängen med vampyr-filmer! Ni som känner mig vet att jag hatar vampyrer! Men jag var lättövertalad igår för älskling hade köpt "Låt den rätta komma in", ni vet den där svenska filmen om en liten vampyr tjej? Vi började iaf kolla på den med engelsk dubbning, men det lät så löjligt att vi bytte till svenska och Kev läste texten ist. Den var helt okej, sådär överdramatisk som svenska filmer är, och lite halvtöntig - den får 3 av 5. 2½ av 5.
Efter det kollade vi på den gamla klassikern "The Lost boys", den är ju mer rolig än läskig och det är nog den enda vampyr film som jag verkligen gillar!

Idag vaknade vi tidigt och min stackar älskling hade jobb såklart...men jag åkte med svärfar, svärmor och Liana till farfar & farmor uppe i norra New York. Vi har lagat mat och plockat syréner och bara umgåtts. Kom precis hem igen, samtidigt som Kevin. Det blir absolut en lugn kväll! Inga planer än så länge, fast baby tjatar om att gå på bio, men jag har absolut ingen lust att gå ut i regnet igen!
Vad har ni haft för er i helgen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0