Visste ni att...

...det tar mer än 30 minuter att installera en ny bilradion och högtalare?
Nehe, jag hade ingen aning, jag trodde att eftersom Kevin brukade jobba med att pimpa bilar så skulle det gå fort liksom...nu har det snart gått 2 timmar, och jag tror vi kommer missa bion som han lovade mig.....

Och fan ta honom om jag går ut nu och han bara slappar och lyssnar på musik.

UPDATE:
Vad var det jag sa....killarna slappade bara ute i garaget och vi missade bion! Nu ska jag kolla pa Robinson finalen på TV4 webbTV, och sen blir det grekisk middag! Jag antar att baby har lite dåligt samvete iaf eftersom jag fick välja vart vi ska äta =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0