5 timmar senare

Så här mycket bra (?) information samlade jag på mig under föreläsningen:

Resten tiden satt jag och önskade att jag kunde love-blogga, typ genom mobilen. Jag skrev ner allt på papper ist, så nu får ni veta i efterskott hur intressant kvällen var:

Kl 5. Bara jag här, jag och en lärare. Ska vi verkligen ha en 5 timmars kurs med bara mig?

5.10. Okej, en person till ramlar in!

5.15. ....och en till = 3 personer nu.

5.30. Decknad Disney film om långben som kör bil.

5.45. Oh shit! Griffeltavla! Använder man det fortfarande?! Jag hatar ljudet av kritorna när man skriver.

6.20. Seeeeegt, de har pratat om HUR man anmäler sig till uppkörningen i 35 minuter nu. Hur svårt kan det vara?

7.00. Dags för mina p-piller!

7.20. Ny film, om vad som kan distrahera dig när du kör. Väldigt osmart att sminka sig samtidigt tydligen.

7.45. Paus på 5 minuter. Gick ut och ringde baby och pratade skit och hur tråkig och enformig läraren var, kom in igen och upptäckte att de hade öppnat fönstret....*suck*

8.00 Pratar om aggressiva förare, tydligen hade nån elev på körskolan mördats efter ett bråk med en annan förare för 4 år sen, ojsan - tydligen hade de en gammal artikel från tidningen om det som de ville kopiera och ge ut men nu funkar inte kopiatorn. Jaha - men då försöker vi fixa den!

8.10 Samtalet kom in på döden och helt plötsligt pratar läraren ist om filmen "Gudfadern 3" där nån blir huggen med sina egna glasögon?!

8.30. Vem använder ordet "Entertainment system" ist för bilradio? Joo, stenålders-läraren.

8.45. Ny film om bilbälte och rattfylla.

9.10. Läraren har somnat i sin stol, HA HA HA

9.30. Slutspurten! Det tar nästan en halvtimme innan vi fått våra papper och han äntligen släpper ut oss!




Kommentarer
madde

hahahahaa later som du haft en underbar dag.. =)

2009-11-04 @ 19:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0