Blandat

Det enda som livade upp min dag idag var mina nya fina tofflor jag köpte. Tyvärr hittar jag ingen bild online och är för lat för att fota och lägga upp.... deal with it tills jag letar fram kameran.
Fixade naglarna också - vet inte riktigt vad jag tänkte men de blev blå, samma blå färg som t-shirten jag hade på mig....tror inte jag tänkte alls alltså. Närjag kom hem hittade jag baby's blå tröja på sängen också, så nu är jag som en smurf.

Ledig imorgon, vackra Juicy ska komma hit och slappa. SLAPPA. Jag lovar att vi ska slappa - big time! Det behövs faktiskt, fast jag egentligen borde springa runt och fixa allt som ska fixas innan Boston och Sverige nästa vecka.
Oh just ja! Dagens dåligaste beslut: att ha på sig ballerinaskor imorse när jag gick till jobbet. Kallt, kallt, kallt.....ännu värre var det att gå hem, i regn och stormvindar typ, fyyyyyy - verkligen dags för boots.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0