Dagens planer:

Nyvaken. Vi var uppe till 5 imorse och kollade på "V", jag kommer ihåg den serien sen jag var ynre att den gick på TV och nu har de uppdaterat den....jag vet inte om jag älskar det direkt men det var underhållande.

Idag ska jag till banken och öppna ett nytt kreditkort, jag måste bygga upp min creditscore som just nu är ingenting, inget alls hehe, tydligen finns det inte i systemet än, och när man söker jobb, köper hus m.m så kollar de alltid upp det.

Jobb 3 - 23.30 idag, helt okej tid enligt mig, mycket hellre jobbar jag sent än börjar 6 på morgonen, men det är REA idag och imorgon, stooooor REA så det kommer bli galet = mycket pengar i provision. Like it!

I helgen blir det Boston, baby! Hälsa på the other white girl i familjen hehe, som är gift med Kevins kusin, och såklart min syster också. Ser verkligen fram emot det! EFter det blir det direkt till Sverige, härligt! Saknar verkligen min familj just nu.

 




Kommentarer
Lotta

hej,

trogen läsare av din blogg ;)



när brukar reorna börja på sommaren, typ maj-juni? var i N.Y förra året i maj och då var där inga reor men när vi kom hem läste jag att dem börjat så typiskt hade velat vara där då.. Eller är det olika? Ska dit nästa sommar igen så hoppas tajma in det bättre då :P



2009-11-18 @ 10:14:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0