Fixa till rufset?

Jag funderar verkligen på att sätta i löshåret igen nu i veckan....det är 2 saker som gör att jag tvekar, först att jag VET att jag kommer vara trött på att sköta om det igen om några dagar, och att baby hatar det. Han tycker att det är en av anledningarna till varför han skaffade sig en vit tjej - att han kan leka med mitt hår när han vill, utan att jag klagar eller han fastnar med fingrarna haha...jaja, jag ska sova på saken.

Hur som helst - det jag skulle komma till var att mitt hår har typ alltid varit kaos, torrt och blir slitet fort, men nåt som verkligen funkar är TRESemme-produkterna. Det, och ett tips som min friör gav mig - att alltid lämna balsam i håret, liksom inte skölja ur det ordentligt.... vet inte om det är så man ska ta hand om sitt hår direkt men det funkar för mig =)



Kommentarer
Hannah

Hahaha, min frisör säger preciiis tvärtom! Att skölja NOGA så att allt balsam följer med sköljvattnet....kanske har o göra med olika typer o kvaliteer av hår? Mitt hår är väldigt fint o flygigt och blir nertyngt av vadsomhelst o således ser jag ut som en dränkt katt med för mycket av fel produkter i håret. Kan tänka mig att det har nåt med det att göra... :)

2009-11-22 @ 21:12:06
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0