Förvirrande!

Trött, svettig och hungrig....låter väl jobbigt? Men jag är hemma iaf, så skööönt...mina skor mördade mina fötter idag, jobbigt värre =(
Nu blir det sova, jobbar kl 8 imorgon, sista dagen ju så det klarar jag. Ingen morgonmänniska direkt!

Alltså, det där med när och varför det är rea i affärerna fattar jag 0 av. Jag tycker det är rea varje gång det är någon högtid, alltså Halloween, Thanksgiving, Jul, Påsk osv, men sen rear (är det ett ord verkligen?!) de för typ Veterans Day, St:Patricks day och liknande - som egentligen inte är "riktiga" högtider. Sommar -rea i början av sommaren och i slutet, vinter-rea i början av vinter och i slutet, inte logiskt alls, eller? Eehhh, det spelar mig ingen roll alls jag ♥ att shoppa och brukar fynda schyssta saker till bra priser. Men Lotta, jag har som du ser ingen koll på läget! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0