Playful!

Håller på och fixar mig, ikväll blir det lyxmiddag med alla vännerna för att fira T's 26-års dag som är imorgon. Kommer säkert bli kul, jag vet inte vad jag ska ha på mig bara! Alltid samma problem hehe, och fast jag egentligen är klar innan baby ens hunnit in i duschen så byter jag alltid, alltid kläder minst en gång innan vi åker!

Liana har släpat sig in hit och rotar runt bland mina högklackade skor, bra att vi har samma storlek! Det enda problemet är att få fram dem från under sängen, det börjar bli galet många skokartonger under där....

By the way - vi fick hem bilderna från fotografen igår - jag är överlag ganska missnöjd, många av bilderna var suddiga eller konstigt ljus vilket jag inte hade förväntat mig eftersom hon jobbar med att ta bilder...well, well vissa var bra, en del var underbara! Här kommer en sneakpeak =)





Kommentarer
linda

Ah, vilken snygg bild! Hoppas partajjet blir/blev kul.

2009-11-08 @ 15:29:28
madde

haha alskar det har fotot..

2009-11-09 @ 01:43:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0