Sömntutor!

Vaknade av att älskling slog på musik på sin laptop, trodde klockan var runt 10-tiden men tydligen var den strax efter 1! Kaos. Så blir det när man är vaken till 5 på morgonen och kollar på film och myser. Blev iaf ensam när han stressade iväg till jobbet - jag gjorde frukost och pratade med farmor & mormor i telefon. Jag behöver nya raggsockor så mormor kom ihåg det nu, nyaaaa raggsockor =)

Om 2 timmar ska jag på den 5-timmars föreläsningen man måste lyssna på innan man får köra upp för körkortet, irriterande att spendera halva dagen med det nu när jag väl är ledig! Jag som hade tänkt baka muffins och pyssla med mina fotoalbum.



Kommentarer
Wanda

Aahh vad galet sugen jag blev på cupcakes nu.

2009-11-04 @ 02:31:51
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0