Vi tar en snabbis!

Ingen sovmorgon här heller, fast jag inte börjar förens kl 3! Vi var nästan uppe med tuppen, har varit och shoppat lampor till sovrummet och övervåningen, hämtat ut nya p-piller och letat fram resväskorna (som jag så smart hade packat fulla med sommarkläder och packat in längst ner i en garderob under alla våra kökssaker i nya huset) tog ett tag att få fram dem kan jag lova *pust!*
Nu ska vi och hämta upp lite tekniska saker baby har beställt hem, sen blir det jobbet igen.
Imorgon blir sista dagen innan jag åker iväg, känns så skönt!! =)


Kommentarer
madde

cant wait til friday.. miss you guys puss

2009-11-19 @ 04:31:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0