Dagens roligaste:

Det här...helt sjukt - och helt sant!



På 2:a plats över saker som hänt som har med nakenfisar att göra kommer svärföräldrarnas lilla "30-år som gifta-semester i Jamaica", de kom hem idag från en skön veckas avkoppling...på ett minst sagt frigjort hotell! Ja, "Hedonism" 1,2 och 3 är hotell i karibien som är uppdelade i olika delar, varav ena delen är för nudister. Mina svärföräldrar visste precis vad de gav sig in på när de bokade sin resa (de valde hotellet pga en kusin som är DJ där) men de visste inte att folk fick gå "all out" så att säga, och jag har haft en minst sagt galen kväll här hemma när de skulle berätta och visa kort på allt som de sett under semestern....svärfar berättade om folk som hade sex på bardisken, i restaurangen och i solstolarna, och min svärmor på köksbordet med benen i taket är ingen vanlig syn kan jag lova HA HA HA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0