Last night i bilder:

Jag mötte upp vackra Josefine i downtown för lite mexicansk mat och drinkar!

(OBS! Ni får ursäkta det perfekt placerade ljuset rakt in my face liksom)
Vi träffade på en glad norrman och hans jobbarpolare, och de övertalade oss att testa olika sorters TEQUILA (memo för nästa gång: don't do it!) Det blev alltså tropisk-tequila och choklad-tequila, och jag hatar fortfarande tequila. Så var det med det, men kul att ropa SKÅL FöR FAAAAAAN med en full norrman.

Vi kunde inte bestämma oss om vi ville ha Sangria på rött eller vitt vin, så vi beställde in en kanna av varje. Den röda var faktiskt godare - smakade som godis =)


Kommentarer
cassiii

hej!



har läst igenom en hel del av din blogg, och jag har nåra frågor som jag gärna vill ha svar på om det e lugnt! :)



1. eftersom du är gift, har du fått green card då?

2. om du inte fått medborgarskap, hur kan du då jobba? haru fått arbetsvisum elr vad det heter? :)

3. vem är baby z? (A) :D



KRAM!

2010-03-02 @ 19:08:27
URL: http://casses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0