Redan över?

Ja alltså, den dåliga uppdateringen beror på att jag var ledig idag, och vi har varit ute och fixat med grejer hela dagen! Vaknade tidigt och åkte till en vän för att älskling skulle hjälpa honom med hans nya persienner (haha!), trist tyckte hans tjej så jag och hon gick och tog ett glas vin - bra frukost! =) Jag har känt henne i 1 år och aldrig sett henne utan ett glas i handen, jag fattar inte hur hon orkar!

Handlade saker till huset, käkade lunch och bla bla bla trist för er att höra hela dagen i detalj. Har spenderat kvällen i sängen med "Heroes season 3" och grillade mackor! Mysigt.

Helgen har gått så snabbt - jag fattar inte vart min lediga helg tog vägen?!

Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
linda

Jobbat... mestadels. Några timmars mys har det också blivit. Annars inge speciellt!

2009-10-05 @ 09:30:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0