Besök i NY, del 1

Lördagkväll: Vi tjejer bestämde oss för att vara värre än killarna och deras jävla svensexa, vi lyckades inte - efter vad jag har hört i efterskott, men vi var iaf ute längre den natten och action var det verkligen på den klubben vi hamnade....vi behöver väl inte säga mer än * T.G.I Fridays * 1 $-sedlar som stoppades ner i.....byxor...hmm... * Galna taxiresor och * drinkar!

Söndag: Dags att festa! Dagen började dåligt, efter bara 2 timmars sömn så stod jag utanför min frisör och väntade - hon dök aldrig upp! I panik lockade Liana mitt hår och sen bar det iväg! 1 timme försenad och efter att ha tjafsat med personalen i cateringhallen om att jag visst skulle få träffa min man (vi är ju faktiskt gifta 2 gånger redan hehe) så var vi redo för fotografering och mat innan alla gäster dök upp!

Kvällen spendrades hemma hos oss i avslappnade kläder, mer alkohol och massa skön musik! Vid midnatt checkade jag & baby in på vårat hotell och sen.......(no comments!)

Måndagen: Segade vi oss hela förmiddagen, och sen åkte vi till stranden och promenerade lite. Spanade efter fåglar (lillebror spanade efter tjejer....) och hade den allmänt skönt och slappt! På kvällen drog vi till Manhattan och fixade med RepJA's modevisning, de bilderna kommer upp senare, och videos as well...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0