Deep under...

Jag är så tråkig idag, eller mitt liv är extra tråkigt idag, inget kul har hänt egentligen. Passar på att läsa alla andras bloggar och uppdaterar mig lite. Saknar folk, undrar om det är meningen att man ska ha sina vänner och familj på andra sidan jorden? Jag tror inte det. Hur får man balans i livet?

Jag är ganska (läs: väldigt) duktig på att köra på och inte stanna upp och tänka eller känna för mycket. Det brukar bli så jobbigt då....

När älskling kommer hem blir det att mysa och planera. Vi har ett hus att inreda. Tydligen är jag vuxen nu.


Kommentarer
Annelie

Hej! Jag är kompis till Linda B., och har därför hittat din blogg! Tycker den är kul att läsa och kika på!Förstår att det är tungt att ha sin familj så långt bort, jag tycker min är långt bort och det skiljer endast 1 h....men å andra sidan kan man kanske inte styra sitt liv efter var familjen bor, de finns ju alltid med en i hjärtat! Jag tror man måste följa sina egna drömmar vilket du verkar göra! Helt imponerad av att du flyttat till USA! Jag hejar på dig! Följ dina drömmar och tro på dig själv!//Annelie

2009-09-22 @ 10:59:25
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0