I love you even when you are bad

Kevin tycker inte det kan räknas som en "sandwich" om det bara är en skiva bröd med pålägg, han säger bestämt att det alltid måste vara minst 2 brödskivor....det skiter jag i, en skiva bröd med ost och grön paprika är nästan det bästa som finns - folk underskattar verkligen en enkel macka!

Jaja, nu står iaf älskling i dushen och är irriterad över att jag är irriterad (but he started it!) och jag ville ju helst bara mysa och köra "Heroes season 3- maraton", äntligen har vi köpt DVD:n!!!!!!!!!!!

Idag började vi beställa hem delarna till vårat nya kök, vi valde ut golv och eftersom elektrikern är nästan klar nu så har vi valt ut lampor och liknande, nu verkar det gå ganska fort att få ordning på huset! I like it!
Jag längtar verkligen till den dagen vi kan flytta in och bara få vara....laga mat i vårat kök och vattna mina blommor och Kevin kan pyssla i sitt garage...hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0