In my bed....

...är det bara me, myself and I, och min nalle såklart. Baby jobbar fortfarande men jag hoppas han kommer hem strax. Jag ska passa på att uppdatera mig i mina TV-serier och allt annat skit jag brukar följa, så laptopen ligger också här, vad gjorde man egentligen innan internet?! Jag kommer ihåg när vi fick hem våran första dator - och det var apkul att spela kort eller tetris på den, hehe. Pappa var coolast i världen tyckte jag eftersom han hade köpt en dator innan min kompis familj =)
Jaja, nog med babbel, hoppas ni alla sover gott (det är säkert bara Linda uppe, hejja hejja gumman!)
Lots of Love



Kommentarer
linda

Så sant så :) Har varit i jobbat tiiidig morgon. kram kram o sov gott

2009-09-02 @ 07:31:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0