Inte som planerat

Vi sov länge imorse, och idag har vi stressat med bordsplaceringen för festen och att ringa alla i.d.i.o.t.e.r som inte orkar/kommit ihåg att skicka tillbaka svarskortet. Roligare än så har jag inte haft det på min första lediga lördag! Vi hade tänkt fixa med huset och jag skulle sola, och hämta min brudklänning, gå till frisören...men, men... jag ser solen genom fönstret hehe.
Neh, nu ger baby mig the evil eye för att jag bloggar ist för att skriva på korten, bäst att jag skärper mig! =)



Kommentarer
joakim berg

Var med och svara på en fråga på min blogg och vinn en länk till din blogg:)

Äger östergötlands överlägset största blogg med över 4000 läsare om dagen så ta chansen och vinn lite extra pr=)

lägg gärna till på bloglovin med så lägger jag till dig:)

2009-09-06 @ 01:08:03
URL: http://jockiboi.blogg.se/
Beatrice

Hej!



Jag har två frågor.

1. Hur träffades du och Kevin?

2. Hur länge pendlade du fram och tillbaka från USA?



Ha det bra :)

2009-09-07 @ 18:45:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0