Min dag:

04.30 Vaknade av att baby skrek åt sitt playstation
05.00 Vaknade av att baby irriterat kom och la sig i sängen
05.10 Lyssnade på hur han förklarade om hur hans Fifa Soccer - spel fuskar och inte funkar som det ska
07.30 Vaknade av att TVn i köket slås på och svärfar sjunger med i reklamen
07.50 Mitt alarm slås på = sminka mig, platta håret, hinna med
bussen 08.40
09.00 - 18.00 Springa efter skor åt sura damer
18.45 Möta upp Nathalie, få skjuts hem
19.30 Solarium och övningköra med svärmor
20.00 Svärmor kommer på att hon vill shoppa och vi kör till närmsta klädaffär.....
20.30 Hemma och käkar en ostmacka.

Roligare än så är det inte i mitt liv. Den enda uppfriskande idag var när 2 damer skrek åt mig för att de blivit av med sina shoppingpåsar under tiden de provade skor. Borttappade eller stulna? I don't know, men de tyckte iaf att det var mitt ansvar att hålla koll på mina kunders saker....sen att jag har ca 5 - 7 kunder samtidigt och springer fram och tillbaka hela tiden spelar tydligen ingen roll.....
Nu blir det att skriva gästlistan inför festen och sen ut och springa med älskling när han kommer hem!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0