Okej då!

Nu är det slut på bröllop! Och förhoppningsvis inga skiljsmässor (det skulle ju behövas x 3 isf, och jag skulle få ut 3 x så mycket pengar från det, HA HA HA! Det är vad jag säger till baby...)

Idag åte pappa, syrran och lillebror hem till Sverige igen, det känns tomt i huset nu. Det enda bra är att jag & baby har fått tillbaka vårat sovrum nu!

Dagen segade sig fram, Kevin hade med sig min familj på "sista-minuten-speed-shopping" medans jag jobbade, och de mötte upp mig bara för lunch. Syrran var "panik-superstressad-jag kommer inte hinna shoppa klart" medans pappa och brorsan verkade mer sansade hehe. En himla kul vecka har det varit iaf! ♥

Efter jobbet blev det att handla alvedon och nässpray, soppa och honung, jag mår inte superbra direkt, och nu ligger jag nerbäddad i sängen. Baby har köpt ett nytt spel till sitt playstation idag men jag gav honom till 9 att spela, sen blir det filmkväll! Lite makt får man när man är gift =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0