Spin my head right round

Jag fundera över livet, om allt som händer och hur man tror man har koll på läget fast egentligen är man helt tappad bakom en sten, typ...Krig, sjukdomar och död, överallt. Allt jag läser just nu handlar om cancer, alla verkar känna någon som plågas. Lilla, lilla farmor som nyss fått sitt besked, vackra E som kämpar på, i stort sett utan hår och med ett stort ärr på halsen. De säger att de lyckades ta bort allt. Jag tänker på alla vänner och släktingar som försöker orka och vara starka, och jag läser vimmelmammans blogg och gråter som alltid. Hon verkar vara en sån underbar människa.

Baby kom hem och läste mina tankar "let's stay inside tonight".....jag tror jag börjar få feber, jag har frysit hela dagen och mina muskler i nacken gör ont. Mensvärk på det också - det är nog därför jag är så känslig just nu...
Fick choklad och en puss innan Kev bestämde sig för att umgås med sitt playstation ist för mig, men han har lovat att ta mig på shoppingtur imorgon innan jobbet så jag accepterar - deal!


Nu blir det en Ipren och sen sova, imorgon är det precis 1 vecka till min pappa, bror och vackra syster landar i New York - jag längtar! ♥



Kommentarer
linda

Hehe, det lät som en bra deal ;) Vad mysigt att familj kommer o hälsar på snart! Jag vill också komma snart. Åh ja, jag vill komma till dig i NY o bara ha det kul o skönt ett litet tag :D Låter bra va? :P kram

2009-09-03 @ 08:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0