9 September

Okej så inte så mycket blev gjort idag eftersom jag blev hos frisören så himla länge (som alltid, det är absolut nackdelen med att känna den som fixar ens hår hehe). Men klänningen hämtade jag upp iaf, och hann med ett bråk med baby om den ökända svensexan...mmm, hörde att 2 av de andra tjejerna också hade hunnit bråka om det idag!

Nu ligger både jag och baby på golvet med varsin laptop och skriver ner det sista inför festen (eller jag bloggar ju, hehe) för imorgon är det sista mötet innan the big bang liksom, och vi är lååångt ifrån klara. Jag ska försöka övertala älskling att solariumet också är superviktigt och att vi faktiskt måste ta en sväng dit nu! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0