Jag är fortfarande här!

Okej jag har verkligen tappat min blogg i golvet. Hårt. Irriterande att inte ha min dator att blogga från, och haft mycket att göra senaste veckan. Fast #1 är nog att jag och baby haft ett par tuffa dagar. Ni vet när ett bråk leder till ett annat och helt plötsligt har det gått dagar utan att man varit i samma rum utan att skrika på varandra....ahhh, det är det vi har sysslat med sen i lördags. Ni som följt bloggen ett tag vet om vårat "förhållandespöke", hon heter A och det säger jag inte för att jag hatar henne - utan för att det är ren sanning - hon är en jävla bitch. Och hon är - tyvärr - still alive, och lika jobbig att ha att göra med som hon var för 4 år sen. Det är dessutom värre när hon hamnar i samma rum, rakt framför en.

Jaja, nog om det. Vi har kissed and made up och nu är det kvällen innan älskling födelsedag! 29 år blir han, min lilla fool-baby, aprilskämt! ♥

Jag sitter med färg i håret och hela sängen full med glittrigt konfetti som skulle ner i paketen jag slår in...det mest är överallt förutom i paketen...*suck* blir att städa efter jag har tvättat ur färgen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0