Onsdag 21 April

Imorse när jag körde till jobbet såg jag en kvinna hoppa och vinka vid busshållsplatsen, stackars Carrie hade missat bussen och var försenad till jobbet, plockade såklart upp henne. Om det finns en person i mitt liv som säger helt sjuka random saker så är det hon. Hon är rolig utan att veta om det - och det gör allt ännu mer kul. På vägen till jobbet pratar hon om den killen jag efterträdde på nya jobbet, och hur han brukade somna vid sitt skrivbord...och så säger hon: "Yeah...and he took naps, and I think he was gay but he said all the girls in the office looked sexy...he was a virgin and then they fired him" Hahah, så mycke info i en enda mening, så jag frågade såklart hur hon kunde veta att han var oskuld och hon mindes inte hur - men hon var säker på att han sagt det. Det var kul.

På vägen hem berättade om sin pappa som krockade bilen när han skulle skynd sig till Burger King, och missade avtagsvägen - och bestämde sig för att backa tillbaka, hahah....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0