Augusti.

Jag hade helt missat att det är augusti. Redan. Snart är det höst.



Okej det kanske var lite överdivet, vi har iaf 2 månader kvar. Bilden är tagen på natten i mitten av September förra året och det var varmt ute, så liiiite mer sommar...

Jag har shoppat fotoalbum idag, jag ska fan fixa klart alla album nu, bröllop, resor, födelsedagar, vardagar - ALLT ska in på rätt plats. Det kommer ta forever, möjligtvis resten av mitt liv. Dessutom är det mentalt jobbigt, alla bilder ger så många minnen, både bra och dåliga, och det är så sjukt att flippa genom månad efter månad och se hur livet ändrades.....
Hamnade på facebook med Jessie också, saknar henne och lilla skrot, och saknar en hel del andra människor också! Alltid: Mamma, Pappa, lillebror, mormor och övrig familj, Ida och mina andra nära vänner ♥

Neh, nu räcker det med depp, ska försöka sova lite nu, baby är på väg hem han var tvungen att jobba över lite, vill gärna se honom och få en kram innan jag ZzZzZ....

Vet ni vad som är positivt? Det är bara 4 ½ månad till vi kan åka hem och fira jul! Det ska bli uuuuunderbart jag längtar! Snö, julmat, familjen, julgodis och snowboard.........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0