Bilder från helgen

Vi drog ju iväg på familje picknick med Kevins jobb, vi var lagom snygga (gömda bakom solglasögon) Jag hade sovit knappt 2 timmar efter natten inne i stan med tjejerna, och Kev kom hem efter sin tredje natt med dubbla skift, duschade och sen släpade vi oss iväg. Hämtade upp kusinbarn i Brooklyn och i Bronx + extra 1 1/2 timme genom trafik upstate dit vi skulle. Det blev en lyckad dag med tre lånade barn, massa glass och sockervadd, grillad mat, ansiktsmålning, djur, hoppborgar och badande i pool. Vi fick MVG i betyg av sötisarna, som somnade som små griskultingar så fort vi packat in dem i bilen igen. Så småningom slocknade min älskling också och jag fick min första upplevelse att köra i både Brooklyn och Bronx - jag och GPS:en kämpade på...vet inte om jag nånsin kommer göra om det! Skitsvårt faktiskt, alla kör som galningar, vägarna är kaos och massa enkelriktat....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0