Bloggpaus?

...Jag dricker vattenmelonsjuice och sorterar tvätt. Köp förresten aldrig juice som ska smaka vattenmelon för det är inte värt det haha, men jag var ju tvungen att testa...

Helgen flög förbi, jag somnade tidigt i fredags, var uppe innan tuppen i lördags och gjorde mitt placeringstest för skolan, fick högsta poäng i alla engelska testen och klarade inte ett enda av matteproven! Precis som jag visste skulle hända så det är lungt. Blir att ta lite extra kurser på sidan om alltså. Direkt till jobbet efter det - jobbade till 7 sen direkt till huset och möta upp älskling. I söndags var vi i huset nästan hela dagen med O och Tanisha, sen käkade vi middag här hemma och slappade framför filmer halva natten.... Idag = jobbet as usual - lite sliten är jag nog och skulle behöva en ledig dag till....

Om ni missat infon så funkar min mobil bara när den vill = utgå från att jag INTE får era sms eller missade samtal!


Idag efter jobbet ringde svärmor och tjatade att jag skulle komma på nån reggae/soca/calypso koncert i parken så åkte direkt dit. Helt okej faktiskt kom precis hem men resten av Long Island verkar vara sugna att festa hela natten haha...massa god mat, bra musik och glada människor så jag förstår dem! Hittade 2 par snygga örhängen som fick följa med hem!





Kommentarer
josie

ja jag har forsokt ringa och txtat dig gums...jag maila dig sen idag da=) sa fa du ringa na du kommer tebax t mobil varlden,,fa halla kontakt via mail sa lange da=)pusss ha en fin dag

2010-08-17 @ 13:48:55
URL: http://jdream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0