Jag läste precis syrrans senaste inlägg och grät lite...jag är verkligen inte redo att bli lämnad ensam. 1 år har verkligen gått fort och det har vart helt underbart att haft henne nära! Jag är lite avundsjuk att hon ska få åka hem också, jag saknar verkligen hemma just nu. Jag tror inte ni kan förstå hur uppspelt, glad, och hur mycket jag lääängtar tills att åka hem i jul! Det är skumt att vara vuxen - och att behöva ta sånna här beslut....I wish, I wish, I wish....att älskling hade bott i Sverige med mig, men samtidigt.... vi har det bra här, men mina familj och mina nära vänner saknas verkligen. Varje dag, hela tiden tänker jag på er!

Okej - that's it, inge mer tårar ikväll....jag är faktiskt glad över saker också. Nästa vecka till exempel då kommer syrrans bästis Siri hit och ska upptäcka New York och Boston. Torsdag smäller det och jag är ledig! (Note to self: fyll upp baren fiii faaaaan! Dalabrudar + tom bar funkar ju inte....) Sen blir det häng med henne och syrran tills söndagen och då lämnar de mig och drar till Boston igen. Jag ser verkligen fram emot nästa vecka.




Kommentarer
madde

jag vet, hatar att man maste valja.. varfor maste vuxenlivet vara sa jobbigt??



yeah! ja, baren maste va uppfylld, det behovs kan jag lova..haha love ya <3

2010-08-12 @ 05:51:00
URL: http://imdoingme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0