Nej.

....Guuuud jag är på sånt jobbigt humör! Jag orkar knappt med mig själv alltså....
Dagen har spenderats i huset med att klippa gräs, sätta upp väggarna i trappen ner till källaren och måla. Måla, måla, måla  - det är tydligen min grej. Det är jobbigt som fan, speciellt att måla i taket. Jag & älskling blir ofta osams när vi är i huset för många timmar, det är typ som vi båda stressar för att få saker klart men det känns som det aldrig kommer blir dags att flytta in. Så det är lite deprimerande. Jag tröttnade på honom och åkte hem. Efter att ha facebookat och läst expressen har jag tröttnat på att vara sur och vill umgås - då vill han spela playstation fast vi egentligen hade bestämt att vi skulle gå på bio. Svärmor har beställt hem mat tilll oss men ingen av oss har ätit, jag känner absolut inte för vad som finns. Så nu är jag alltså hemma i vårt sovrum, vill helt sova men Kevin spelar spel och har högsta volymen på. Känner mig som en liten egoistiskt bitch som klagar men ibland är jagf verkligen trött på mitt liv här! Hade vi haft huset klart hade jag iaf kunnat gå till ett annat rum eller lagat den mat jag känner för till middag och jag hade inte vart på sånt irriterat humör. *suck*


Kommentarer
linda

Gumman då! Jag måste på riktigt komma o hälsa på dig så småningom. Har ni någon som helst aning om när huset är redo att flyttas in i? kraaaamar

2010-08-02 @ 15:38:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0