Om jag bara ville, så kunde jag! ;)

Jag börjar äntligen komma ifatt med mina foton, eller rättare sagt - jag har gjort klart albumen fram till Sverige bröllopet i juli förra året, så bara ett år kvar att trycka in och skriva texter och klista in biljetter, visitkort m.m. Vilken pysselkärring jag är ibland! =)
Vi hade en helt skum konversation på jobbet idag mellan alla kunder, om ramadan som ju börjar nästa onsdag. The one and only killen som jobbar med oss är muslim så han förbereder sig nu, med att inte äta....alltså, jag skulle ju äta mer bara för att...ladda up liksom. Soooo, jag och Jennifer fick frågan om vi skulle fasta med honom från och med nästa vecka - HA HA HA där fick vi ett gott skratt, mesta tiden på jobbet går till att planera vad vi ska äta, prata om vad vi har ätit och fundera ut vart vi ska käka lunch nästa gång vi umgås. Anyway - det slutade med att Jen frågade hur länge han fastat i sträck, och menade såklart i dagar eller veckor, och han svarade irriterat att han fastar från soluppgång till solnedgång, och fick tillbaka "WHAT?! That's not long. People usually do it for weeks" (här börjar det bli kul för mig som lyssna eftersom de missförstår varann...) Han tittade surt på Jen och sa "It's not a damn competition, but I can do it longer if I want to!" Oj,oj,oj jag kunde inte sluta skratta efter det, jag älskar när folk missförstår varann! Jaja, nu blir det sängen. Min man vill inte umgås med mig han vill hellre ladda upp nya grejer till sin telefon. Varför att män såna teknikfreak!?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0