♥ 2 år som gifta ♥

7 December 2008
Det finns bara en enda person som jag kan se mig själv med, bara en person som kan få mig att känna så strakt och så mycket som jag gör - och att faktiskt tro på kärleken och forever lasting happiness.
Kevin vill alltid mitt bästa och han skulle stå upp för mig och vårat förhållande vad som än hände.
Dag efter dag, även när han är trött och utmattad så fixar han med vårat hus för att vi ska ha ett underbart hem, han jobbar dubbla skift för att vi ska ha det lättare med räkningarna och han sitter ändå uppe med mig och pratar om allt och inget vilken tid på dugnet det än är. Helt fantastisk är han, och jag är så glad att jag träffade honom.



Kommentarer
linda

myyys ;)

2010-12-07 @ 15:10:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0