Ett år sen....

.... kom jag tillbaks till New York från Sverige, det var alltså 1 helt jävla år sen jag var hemma! Har inte träffat lillebror, mormor, Jessica & Zion eller Ida, eller resten av min släkt och vänner sen dess - himla jobbigt, men tiden har ändå gått fort. Mamma & pappa och Madeléne däremot har jag ju sett sen dess, även om det var ett bra tag sen mamma och pappa var här nu... ♥
..... fick jag samtalet att min vackra lilla farmor hade somnat in. Självklart superjobbigt och hon är otroligt saknad, men skönt att hon slapp kämpa mot cancer längre. Jag är väldigt tacksam att jag var hemma de sista veckorna med henne och familjen ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0