helsingfors!

Nu sitter vi pa flygplatsen i Helsingfors. Som nastan varje gang med just den har flygturen sa missar jag min connection flight da det bara ar 40 minuter mellan planet kommer in fran NY tills det lyfter till underbara Stockholm. Jaja, det ar som det ar vi hanger pa facebook och dricker appeljuice. Jag maste ju skriva GRATTIS LILLEBROR pa 20-ars dagen idag! Wi lov ju verry much! (Ringer sakert sen nar jag ar framme och har fatt tag pa en svensk mobil....) Namen darlings vi hors senare jag ska ga nagra varv nu och kolla laget i Finland innan det blir att krypa ihop pa ett plan igen.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0