Perfekt!

Precis vad jag behöver inför vintern, olycksfågel som jag är.... Svärmor litar tydligen inte heller på våran gamla Jeep inför vinterhalka och kyla så hon beställde AAA till mig. Gulligt gjort, det värmde verkligen att hon tänkte på mig och det känns bra att hon faktiskt älskar mig nu för tiden. Visste ni att det först hon sa efter att Kevin hade haft mig hemma första gången (innan vi officiellt presenterades för varandra) var "I don't like her" =)

AAA funkar ju inte bara om bilen behöver bärgas, man låser in nyckeln, behöver reparation eller hamnar i en olycka, det funkar också för rabatt på resor, hotell, rabatt på massa affärer och liknande. I like ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0