Ser fram emot helgen....

Kvällen har spenderats med att slå in julklappar och städa i huset - samtidigt som jag vart barnvakt åt lilla K. Imorgon ska det firas jul i förskott med Kevins familj och tydligen ska det blir all out med presenter och massa mat, mysigt. Jag och Kevin har dock köpt våra presenter till varandra tillsammas så inga överraskningar här inte - vi visste vad vi behövde och eftersom vi flyger till Sverige nästa vecka så blir det nog inga paket till varandra att släpa med över Atlanten.

Min fina Kevin som jobbar så hårt för att vi ska ha det bra, igår jobbade han sitt vanliga pass 15-23, kom hem runt midnatt och duschade och kramades lite - sen åkte han runt 2 tiden igen för att passa in ett natt tåg in till Manhattan och börja jobba kl 7, och jobba dubbla pass och slutade kl 23 igen. Nu kom han precis hem och kastade sig in i duschen. Tror han kommer sova ganska bra inatt.....

Men som sagt - imorgon blir det jul i förskott och på söndag ska jag träffa Jennifer och sen på julfest med jobbet på kvällen - känns som det kommer bli en bra helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0