Sista julshoppingen

Usch, vi hade en tuff dag igår. Jag skrev inget om det i mitt förra inlägg men jag vaknade av att jag behövde kräkas, och sen höll det i sig hela dagen. Antagligen matförgiftning (inte från nåt mina föräldrar lagat - I know you're thinking it, haha - utan snarare från nåt jag åt på väg hem från Stockholm....) Jobbigt iaf, så hela dagen igår var jag utslagen och kunde varken äta eller dricka =( Lillebror vaknade med hög feber, min man hade ont i magen, och moster ramlade och bröt lårbenshalsen. Mer eller mindre kaos helt enkelt.
Hoppas på en bättre dag idag! Vi ska släpa oss till Borlänge för att hitta de sista, viktiga julklapparna! Alltid sista minuten - även fast jag kände att jag shoppat klart innan jag åkte från New York.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0