Snabb uppdatering!

Jag sov jättedåligt inatt. Somnade sent, vaknade hela tiden och runt 6 bestämde jag mig för att det var nog med sömn. Läste tidningen på nätet, facebookade lite och läste nya uppdateringen om bebisen, varje torsdag blir det ny vecka och ny fakta att läsa =) Var till läkaren tidigt imorse och tog lite blodprover och lyssnade på lilla hjärtat, det slog fortfarande jätte bestämt. Alla mina tidigare prover hade kommit tillbaka och allting ser bra ut så det känns skönt - nu ser vi fram emot nästa ultraljud den 14 Januari och hoppas lillen vill samarbeta då så vi kan se om det är en liten tjej eller kille....

Kevin har hittat en timme att spela playstation och jag har precis tvättat sista maskinen och vikt det som ska med till Sverige. Snart blir det en snabbdusch och sen åker vi! WOOOHOO! Så överlycklig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0