Trött uppdatering

Okej så vi är tillbaks är i New York, känns trist och jag saknar redan alla där hemma i Sverige ♥
Flygningen tillbaks gick segt - försening i Helsingfors och sen mådde älskling dåligt på planet och spydde. På flygplatsen i New York kördes tydligen bagagevagnen fast i snön och vi fick sitta och vänta i drygt två timmar innan våra väskor äntligen kom. Väl hemma somnade vi nästan direkt, och var båda vakna strax efter 5 igen - jävla jetlag! Kunde dock somna om och vi gick upp lite efter 9. Fick nya däck på bilen och sen har jag tvättat hela dagen med undantag för et sväng till farbror doktorn. Min hosta går inte över och det börjar bli sjukt jobbigt! Tydligen så tycker min doktor att jag har utvecklat astma och behöver en sån där liten puff. Kul. Hostmedicinen får läggas åt sidan några dagar eftersom det ändå inte hjälpt så vi får se vad som händer.....

Jag skriver resten av Sverige-resan imorgon, nu blir det en powernap innan jag ska ut igen och hämta hem älskling från tåget. Imorgon blir det jobbet, det känns alltid jobbigt att gå tillbaks efter en semester...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0