Viktiga saker och sånt....

Guuud alltså jag är riktigt seg när det kommer till tråkiga viktiga saker, speciellt om det inkluderar att fylla i massa pappper, som tex mina greencard ansökningar. Eftersom jag "gifte in mig" i landet så är det snart dags för våran 2-års intervju och nya ansökningar till immigrationsverket. 28 Januari måste mina papper vara accepterade så jag är verkligen ute i sista minuten! Undrar om de hoppas på att folk ska glömma bort/missa sitt datum så de kan skicka hem dem igen? Det står tydligt i det dokumentet som man får med sitt greencard att ingen påminnelse ges och om man inte ansöker innan ens tid har gått ut så blir man deported. Intressant. Jag började fylla i papperen i förrgår men la det på is när jag kom på att jag måste betala avgiften ($595) samtidigt som jag skickar in papperen. Det får vänta tills vi shoppat klart julklapparna haha, min man tycker det är viktigare än att få behålla sin fru....


Jag vet att han skulle sakna mig ;)

Ikväll gör jag ris och grillade revbenspjäll med massa BBQsås. Inte alls vad jag vill äta men Kevin skickade ett sms och önskade lunch för lnchlådan imorgon så....själv blir det nog en fralla med ost och gurka och apelsinjuice. Frukost typ, det bästa som finns!


Kommentarer
josie

i remember this pict hun=)

2010-12-01 @ 03:28:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0