Bad & Good things....

Guuuud alltså att deklarera i det här lander är knas. Tokjobbigt. Inte för att jag ska göra det själv men alla jävla papper de vill ha är helt galenskap....Jaja, stress, stress - jag hoppas att jag & älskling får tillbaka en stoooor summa så vi får råd att fixa klart huset nån gång!

Jaaaa...och på bra-listan är #1 att jag fått ett nytt jobb...verkar det som. Jag vågar aldrig vara 100% innan alla papper är påskrivna men jag börjar tydligen imorgon? Har tagit ut lite semesterdagar från Macys så jag kan komma in i det nya...men vi får se, maybe baby kan jag jag kombinera båda, då schemat på nya jobbet = perfekt....*hoppas*


Kommentarer
Marina

va är de nya jobbet för nått då?

2010-02-20 @ 11:01:16
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0