Det snöar!

Mer snö...och mer snö.... igen har de gått ut med stormvarning - är det inte lite komiskt?! Jag var ENSAM på jobbet ikväll, ingen annan kom in på sina eftermiddagspass/kvällspass så när folk gick hem kl 18 vart jag lonely....

Kom hem till strämavbrott och Liana och svärförläldrarna satt i köket med ficklampor och en radio på batteri, haha gulliga. Vart sittandes med dem i nästan 2 timmar innan elen kom på igen. Samtalsämnet vart "kärlek" och vad man förväntar sig i ett förhållande - och hur många grodor man måste kyssa innan man hittar sin prins...det sista ämnet brinner jag ganska hårt för haha, inte så uppskattat av svärmor. Jag tycker faktiskt att Lili är snart 21 och när jag var 21 träffade jag Kev, och sen dess har det vart vi. Jag hade redan då haft mina galenskaper och vilda resor och stormiga förhållanden och kände att jag kunde slå mig till ro.... hon behöver lite action i sitt liv
(dåligt inflytande?)
=)

Baby är försenad hem pga snön, nästan en timme nu...kommer vara vaken tills hans kommer hem men sen tror jag det är dags att ZzZz...ligger och sms:ar med lillasyster, inatt flyger hon till New Orleans och om några dagar vidare till Miami med några vänner - skönt för henne att ha semester ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0